است انتقال خون مفید برای درمان بیماری های کلیوی با کم خونی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است انتقال خون مفید برای درمان بیماری های کلیوی با کم خونی

است انتقال خون برای درمان بیماری های کلیوی مبتلا به کم خونی مفید است؟ بیماری کلیه یک آسیب مزمن کلیه است، و کم خونی یکی از علائم شایع آن است.
است انتقال خون برای درمان بیماری های کلیوی مبتلا به کم خونی مفید است؟
انتقال خون می تواند کم خونی برای یک دلیل اصلی برای کم خونی while.The است به آسیب کلیوی مرتبط را کاهش دهد. عملکرد کلیه در حالی که برای نتیجه تولید کمتر EPO از دست دادن و این را وادار به کم خونی. بدون خون و اکسیژن کافی، CKD خواهد با سرعت بالا پیشرفت کرده است. برخی از بیماران به برخی از قرص برای از بین بردن شرایط، که هیچ ربطی به با تسکین این نشانه ها را در طولانی مدت است. مشکلات اصلی نیاز به درمان بیماری های کلیوی تمرکز می کنند.
چه درمانهایی برای درمان بیماری های کلیوی مبتلا به کم خونی مفید است؟
دارو حمام درمانی
پوست یکی از بزرگترین ارگان برای کمک به کلیه به حذف مواد زائد و سموم اضافی از بدن به شکل وهله اول sweat.At است، کارشناسان را انتخاب کنید برخی مواد مخدر فرهنگ خاص چینی برای نتیجه شما سوپ. سپس شما باید یک دوش در این سوپ. پس از شما می توانید یک rest.Sweats با مواد زائد و سموم را می توان به خارج از بدن با کمک عرق حذف خواهند شد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این یکی از جدیدترین درمان برای کم کردن سرعت پیشرفت از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و طولانی شدن طول عمر است. از آن است که شخصیت ها و مزایای زیر است.
کارشناسان ما را انتخاب کنید برخی مواد مخدر فرهنگ خاص چینی برای پردازش و دو کیسه خواهد شد و در طحالی ویژه BL 23 طحالی قرار داده است. داروهای چینی فعال در منطقه کلیوی وارد در نتیجه تعمیر آسیب کلیوی و دوره نقاهت عملکرد کلیه.
تصفیه خون
تصفیه خون شامل تبادل پلاسما، جذب ایمنی، همودیالیز، hemofiltration و hemoperfusion.With کمک از کسانی که فن آوری های پیشرفته، کراتینین بالا در خون را می توان پاک دور در اسرع وقت.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا هر گونه کمک نیاز در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: